Esméria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esméria

Esméria.. Miten tätä nyt kuvailisi.. Maa.. Jossa kaikki on mahdollista!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Rroaar !

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Nyur
Admin
Nyur


Viestien lukumäärä : 93
Join date : 25.03.2010

Rroaar ! Empty
ViestiAihe: Rroaar !   Rroaar ! I_icon_minitimeMa Elo 16, 2010 11:44 pm

Hyvät nauriit ja herneet, päätin nyt aikaa tappaakseni tehdä itsestäni tänne eräänlaisen esittelyn. Örr, minua kutsutaan sekä Ruu :ksi, että Nyur :iksi, ja esimerkiksi Nafa ja tämän roolipelin perustaja tuntevat minut, ainakin jotenkin. Rakastan kin-päätteen raiskaamista sanoissa, kuten varmaankin huomasitte jo. Olen joskus seuraillut jotain animesarjaa, mutta paras seuraamani sarja lienee Hellsing. Olen tässä lähiaikoina harjoitellut kirjotusvirheiden kirjoittamisen lisäksi myös koiraeläinten, sekä mangatyylisten hahmojen piirtämistä monipuolisiin asentoihin, <-- älkää kaksimielistäkö, senkin pervot (ja Ruuhan on paras puhumaan). Niin, mitäs muuta kertoisin itsestäni? Olen pellossa kasvanut juntti, ja asun siis korvessa. Meillä on kolme hurttaa, ja niitä paimentava, mahtava petoeläin, nimittäin kotikissa (joka on vähintään 6 kertaa koiriamme pienempikokoisempi). Minuun voi tietenkin tutustua, jos ei pelkää sitä, että saatan aiheuttaa elinikäisiä traumoja kieroutuneen huumorintajuni takia/ansiosta. Örr, niin ja toki sitten yksi nykyinen harrastukseni on foorumi- ja muunlaisissa roolipeleissä seilailu *raiskaa niin-kirjainta.* Olette varmaan myös huomanneet että minulla on eräs pinttynyt pakkomielle mahd. tarkkaan tekstin kuvailemiseen aina silloin tällöin. Ja joskus saatan innostua piirtelemään roolipelihahmoistakin kuvajaisia (piirtämiäni kuvia löytyy kuvablogista nimimerkillä: Ryuukis ) Hyvää illan/päivän/yön/aamun jatkoa, arvon herrasväki, toivottavasti saitte selvää sekavasta itseni esittelystä. (Olen aina ollut huono tekemään esittelyjä/esitelmiä, se ilmenee todistuksen ..krhm.. huonoissa arvosanoissakin) Näemme pian, toivottavasti en ajanut teitä vielä hulluuden partaalle. ~~
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rroaar !
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Esméria :: Yleistä :: Ilmoitukset & Höpötykset :: Esittelyt-
Siirry: