Esméria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esméria

Esméria.. Miten tätä nyt kuvailisi.. Maa.. Jossa kaikki on mahdollista!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Esmérian saari - Denwa

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Nyur
Admin
Nyur


Viestien lukumäärä : 93
Join date : 25.03.2010

Esmérian saari - Denwa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Esmérian saari - Denwa   Esmérian saari - Denwa - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Syys 16, 2010 7:51 pm

- Jack

Sätkin ja kiemurtelin heidän otteessaan, mutta en mahtanut heille mitään. Sätkiminen ei edesauttanut yhtään pakoon pääsemistä, sillä he pitelivät raajoistani kiinni hyvin kantaessaan minua. Lopulta antauduin, enkä enää edes yrittänyt kiemurrella heidän otteestaan pois. He veivät minua jonnekin tuntemattomaan, ja maa vilisi allani nopeaan tahtiin, käveliväthän minua kantavat henkilöt varsin ketterästi ja nopeasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nafatin
Admin
Nafatin


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 15.08.2010
Ikä : 27

Esmérian saari - Denwa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Esmérian saari - Denwa   Esmérian saari - Denwa - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Syys 16, 2010 8:10 pm

Liidin taivaalla pieniä kaaria tehden - jotta ilmavirta pysyisi siipieni alla, enkä putoaisi. Katseeni vilkaisi aina välillä puiden latvoja - jotten niihin törmäisi. Kuitenkin kolmasosan neljännestä katseeni pysyi Kaappikelloa raahaavissa tyypeissä. Käteni hapuili senbonneula-aseen reisikotelolle, otinkin toisen aseista kotelostaan ja kohotin hieman korkeutta. Vaikka he liikkuisivat nopeasti, ei oikeastaan pitäisi minulle olla mahdotonta osua maaleihin. Toki siinä omat riskinsä olivat. Pientä 'nappia' painoin, jolloin aseen mekanismi työntäisi esiin veitsiosan. Laskeuduin hieman korkeutta, jotta ylttäisin puiden alastomiin latvoihin. Lahosta puusta katkaisin paksunkin palan puuta hetkessä - vähin äänin. Veitsi lopulta 'nappia' toisen kerran painaessa vetäytyi takaisin käsiaseen sisälle. Asettelin puun osan niin, että se peittäisi kaksi piipun suuta. Näin ollen saisin tarkan osuman yhdellä neulalla kerrallaan - eikä hukkaan neulat menisi, kun voisin pysäytetyt neulat talteen ottaa. Tiputin hieman korkeutta, jotta olisin nelankantaman päässä. Sulavin liitoliikkein varsin äänettömästi oksiston sekaan pujahdinkin, kohotin asetta ja varmistimen otin päältä. Taaimmaiseen henkilöön tähtäsin ja lopulta liipasimesta painoin. Nopeasti neula suhahti ja henkilö romahti maahan. Nopeasti otin puukapulasta neulat talteen ja laukaisin seuraavat neulat. Saman jutun toistin ainakin.. viidesti, kunnes siirryin henkilöstä toiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Esmérian saari - Denwa
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Esmérian Luomiskertomus
» Esmérian aavikko
» Esmérian keskiosa
» Esmérian Eteläosa Emýria
» Esmérian pohjoisosa Arýmo

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Esméria :: Yleistä :: Esmérian eteläosa-
Siirry: